Ne-am îmbarcat într-un tur de lux pe drumurile României
Anul acesta ne-am alăturat unui proiect ambițios dedicat luxului din industria auto: Romanian Roads Luxury Edition. Evenimentul a avut la bază pasiunea pentru excelență si scopul de a pune la încercare 6 mașini ce reprezintă gama de top a mărcilor din care fac parte, pe un traseu de 2000 de kilometri. Traseul a fost gândit pentru a explora destinații rafinate, dar mai puțin cunoscute din întreaga țară, fiind presărat cu popasuri la conace, castele și restaurante de lux. Cele 6 mașini ce însumează 2498 de cai putere sunt: Audi Q8 55 TFSI quattro, BMW Seria 8 Cabriolet M850i, Lexus RX 450 F Sport, Mercedes-AMG G 63, Porche Macan GTS și Volvo XC90 T8 Twin-Engine Inscription.
Timp de o săptămână, 15 jurnaliști și creatori de conținut au pornit în călătorie din București, pentru a face o analiză cu notă personală a celor șase modele într-un road trip inedit, ce pune accent nu doar pe traseu, ci și pe destinație, cu o primă oprire planificată la Domeniul Manasia. Cei 360 de kilometri ai primei zile s-au încheiat la Conacul Daniel, urmând ca dis de dimineață să pornească din nou pe drumurile pitorești ale Transilvaniei, spre pasul Praid, prima oprire efectuată în călătoria spre Castelul Haller din Ogra, un loc cu o istorie ce datează încă din secolul al XVII-lea.
Participanții au fost transpuși în atmosfera medievală la următorul castel aflat pe listă, Castelul Bethlen-Haller, înainte ca întreaga echipă să pornească spre un resort de lux, dotat cu SPA și teren de Golf aflat în apropierea Clujului. În a cincea zi, drumurile i-au purtat mai apoi la Castelul Corvinilor, pentru un prânz la un restaurant premiat pentru designul său, înainte de a se porni din nou la drum spre următorul loc de popas, un complex aflat pe malul Mureșului. Datorită condițiilor meteo nefavorabile, circulația pe Transalpina și Transfăgărășan a fost închisă înainte de eveniment, așa că mașinile au pornit pe Valea Oltului spre Conacul Maldăr, locuință boierească ce are un istoric mai mare de trei secole. Ultimul punct de oprire al întregului alai a fost Palatul Stirbey, după șapte zile în care participanții s-au delectat cu cele mai bune preparate culinare și au înnoptat în cele mai luxoase conace din regiunea centrală a țării.
In cadrul unui eveniment gandit sa promoveze branduri, produse si servicii de top, misiunea SARTO bespoke a fost să confrere unitate și totodată autenticitate vestimentației participanților. Totuși, elementul comun ce leagă produsele SARTO și mașinile de lux ce au fost testate la Romanian Roads Luxury Edition constă nu doar în poziționarea lor în vârful industiei pe care o reprezintă, ci într-un aspect apreciat de orice pasionat auto: gradul ridicat de opțiuni pe care le ai atunci când dorești un produs pe comandă, ce îți permite să îi alegi toate caracteristicile. Brandul nostru a realizat cămăși pe comandă, pentru fiecare participant, personalizate cu inițialele acestuia.
Parcursul evenimentului ce a purtat participanții în mașini ce însumează 2498 de cai putere de-a lungul Transilvaniei, prin peisaje pitorești, colorate în note de toamnă poate fi urmărit integral pe Automarket.