Sarto
  • Cosul meu
  • Nu sunt produse in cosul de cumparaturi.

ro en
Intrebari Frecvente

Tot ce trebuie sa stii despre produsele noastre, magazinul online, tranzactii si livrare. Suntem aici pentru tine!

Ce produse pot comanda online?

In magazinul online sarto.ro, puteti comanda o gama variata de produse ready to wear: accesorii vestimentare (batiste, cravate, butoni etc.), incaltaminte (pantofi, ghete, pantofi de yachting), produse curatare si ingrijire pentru incaltaminte. De asemenea, puteti comanda online mai multe tipuri de vouchere cadou si puteti achizitiona oferte speciale, cu perioada limitata.

Care sunt metodele de plata disponibile?

Pentru achizitionarea produselor din magazinul online SARTO bespoke, modalitatile de plata disponibile sunt:

a. Ramburs prin curierat

b. Transfer bancar

c. In cazul in care clientul ridica personal produsul din showroom-ul SARTO, acesta are optiunea de plata numerar sau prin POS

Care sunt optiunile de livrare disponibile?

Produsele sunt livrate exclusiv pe teritoriul Romaniei: in Bucuresti prin curieri proprii, iar in restul tarii printr-o firma de curierat. 
Totodata, clientii pot opta pentru ridicarea personala a produsului din showroom-ul SARTO bespoke.

Care sunt costurile de livrare?

Livrarea si returul produselor sunt gratuite pe teritoriul Romaniei.

Care este durata de livrare a produselor?

Daca produsul comandat este in stoc, livrarea se va face in 72 de ore (3 zile lucratoare) de la confirmarea comenzii. In cazul in care un produs comandat nu se afla in stoc, un reprezentant SARTO va comunica durata de livrare telefonic sau pe mail.

Care este politica de retur?

Clientii isi pot exprima dorinta de a returna produsul cumparat online de pe sarto.ro in 14 zile, termen care se calculeaza din ziua urmatoare zilei in care au primit coletul. Pentru a returna produsul este necesara completarea unui formular de retur si respectarea conditiilor detaliate in pagina Politica de retur.

Pentru a beneficia de retur gratuit, clientul trebuie sa solicite returnarea si sa fie in contact cu un reprezentant SARTO, care va face demersurile necesare si va colabora cu furnizorul propriu de servicii de curierat.

Pentru o informare completa, va rugam sa vizitati pagina de Termeni si Conditii.

Cum pot contacta un specialist SARTO?

Pentru intrebari referitoare la produse: 0752 207 206

Pentru intrebari cu privire la plata, livrare si retur: 0749 059 999

Ai nevoie de ajutor?

    

Contacteaza-ne la 0723 578 741 sau trimite un mail pe adresa [email protected]