Sarto
  • Cosul meu
  • Nu sunt produse in cosul de cumparaturi.

ro en

Politica de retur

Pentru ca procedeul de Retur sa decurga lin, te rugam sa ai in vedere urmatoarele aspecte:
Ca sa returnezi produsele cumparate de pe website-ul www.sarto.ro te invitam sa completezi formularul de retur.

Dupa completare, formularul trebuie trimis pe adresa [email protected].
Te rugam sa te asiguri ca produsul sau produsele pe care doresti sa le returnezi indeplinesc conditiile de retur.

Pentru returnarea mai multor produse de acelasi fel, poti completa un singur formular de retur. 
Pentru returnarea mai multor produse diferite, este necesara completarea cate unui formular de retur pentru fiecare produs.

1. PROCEDURA DE RETUR

1.1.SARTO garanteaza respectarea tuturor prevederilor O.G. 34/2014 in ceea ce priveste dreptul clientilor de retragere din contractual incheiat la distanta si returul produselor cumparate online.
1.2.In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract pentru achizitii online in cadrul termenului legal de retragere din contract, acesta trebuie sa-si exprime intentia de retragere din contract in termen de 14 zile, termen care curge din ziua urmatoare zilei in care au primit coletul. Produsele pot fi returnate prin curier sau personal in showroom-ul SARTO.
1.3.In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract pentru achizitii online in cadrul termenului legal de retragere din contract, bunurile sunt returnate si se constata ca acestea indeplinesc conditiile de retur, SARTO va returna contravaloarea acestora in 14 zile de la returul bunurilor, in contul bancar specificat in formularul de retragere. Din ratiuni de transparenta, SARTO nu accepta returul banilor in numerar, ci doar in cont bancar.
1.4.In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract pentru achizitii online in cadrul termenului legal de retragere din contract, Clientul trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. 
1.5.Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.
1.6.Clientul/Cumparatorul care solicita retragerea din Contract va suporta costul cu returul bunurilor, acesta nefiind suportat de catre Vanzator.

2. CONDITII DE RETUR

2.1.Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care se aflau in momentul livrarii, nepurtate, fara pete, urme de folosire sau orice deteriorari. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dumneavoastra: urme de uzura sau folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
2.2.Returul se face in ambalajul original, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul. Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea. Ca returul sa fie procesat mai rapid, ideal este ca produsul sa fie returnat insotit de etichetele cu care l-ati primit.
2.3.Daca ati cumparat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, asigurati-va ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
2.4.In cazul produselor SARTO, husa in care sunt livrate acestea este considerata a fi accesoriul produsului principal, iar returul produsului se face cu tot cu husa. In cazul produselor Loake, cutia pantofilor, catalogul din cutie, sacii de depozitare ai pantofilor si sireturile de rezerva sunt toate accesorii ale pantofilor, fiind destinate modelului de pantofi impreuna cu care au fost livrate, motiv pentru care nu se accepta returul fara aceste produse. 
2.5.Intrucat evaluarea produselor comercializate pe website-ul www.sarto.ro in vederea determinarii naturii, caracteristicilor si functionarii produselor poate fi facuta fara a le deteriora sau diminua valoarea, diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora va fi imputata consumatorului in vederea readucerii produsului in starea anterioara sau intr-o stare care sa permita recomercializarea acestuia, cu o pondere intre 0% si 50% din valoarea de achizitie a acestuia.
Exemple de astfel de diminuari de valoare sunt: textilele impregnate cu mirosuri, patate sau descusute, produsele din piele ce prezinta urme de folosire, ca curele cu urme de purtare, cutare, pantofi ce au talpile de piele zgariate sau au fetele cutate. Intrucat suntem siguri ca si dumneavoastra va doriti sa primiti produse noi atunci cand achizitionati online, va rugam sa le returnati in starea in care le-ati primit. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de functionare a bunurilor, consumatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul poate sa incalte o pereche de pantofi pentru a vedea daca il strang sau ii sunt largi, insa nu poate iesi cu ei la plimbare intrucat vor prezenta urme de uzura.

3. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

3.1.Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:
a. Contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului sa dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;
b. Furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c. Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar, ca produsele bespoke, made-to-measure sau asupra carora s-au facut modificari conform specificatiilor clientilor;
d. Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e. Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
f. Furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g. Furnizarea de consumabile.

Programează o întalnire cu un consultant vestimentar